wtorek, 11 lutego 2014

HAZEL! +mój powrót :)

Witam!
Zaczynam prowadzić bloga na nowo :) Troszkę zmieniłam jego wygląd (nie dokończyłam jeszcze), ale podczas ferii postaram się go dopracować. No cóż... Może od razu przejdę do sedna tego postu! Otóż 20 grudnia przyszła do mnie...LALKA! Tak, w końcu! Zamówiłam Dal DeLorean :) Hazel :) Przyszła do mnie 20 grudnia w godzinach wieczornych. Odrabiam lekcje, a tu ktoś dzwoni i okazało się, że to listonosz. Niestety musiałam płacić cło czy tam podatek- masakra ;__; Lecz się tym nie przejmowałam i od razu zaczęłam rozpakowywać pudełko. Kiedy wyjęłam lalkę moje pierwsze wrażenie było takie, że byłam w szoku! Nie spodziewałam się, że będzie taka duża, ciężka i urocza :3
Oczywiście zaczęłam robić zdjęcia wszystkich szczegółów pudła i wszystkich opakowań xD Niestety mam je na telefonie, a nie ogarniam jak je zgrać na komputer .___. 
Następnego dnia zrobiłam kilka zdjęć, które są paskudne, ale cóż- musiałam, bo aparat mnie kusił. 


Przepraszam za to zdjęcie z lampą, ale pogody nie było i po prostu wychodziły wszystkie szare i bure. W ogóle to nie jestem najlepszym fotografem, ale się uczę :)


Pozdrawiam i liczę na jakieś wskazówki i komentarze~:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz